.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت شهر شيمي در مازندران

استاندار مازندران با اشاره به ساخت شهر شيمي در منطقه اميرآباد گفت: تسهيلات و امكانات لازم براي سرمايه‌گذاران در اين بخش فراهم مي‌شود.

سيد محمد كريمي عصر امروز در اختتاميه پنجمين نمايشگاه ساختمان و صنايع وابسته مازندران اظهار داشت: دولت در آماده‌سازي زيرساخت‌هاي كار و تلاش براي جوانان تلاش مي‌كند.

وي خطاب به سرمايه‌گذاران عرصه ساختمان افزود: شرايط انعقاد قرارداد و عرضه خدمات بازرگانان در استان فراهم است.

كريمي تصريح كرد: رويكرد جديد استان بر بازسازي بافت‌هاي فرسوده در سطح استان است.

وي با اشاره به اينكه ميزان بافت‌هاي فرسوده استان 4 هزار هكتار است افزود: سازكار بازسازي بافت‌هاي فرسوده در هفت شهر استان از جمله ساري، بابل، تنكابن، قائمشهر، بهشهر، آمل، نوشهر و چالوس فراهم شده است.

استاندار مازندران از تقويت برج‌سازي در استان خبر داد و گفت: بنا نداريم زمين كشاورزي به واحدهاي مسكوني تبديل شود بلكه عرصه كشاورزي بايد محفوظ باشد.
وي افزود: با ساخت نخستين برج 36 طبقه در مركز استان موافقت شده و اين كار در بافت‌هاي فرسوده ديگر بخش‌هاي استان نيز اجرايي خواهد شد.

كريمي يادآور شد: با اين تفاسير شرايط بسيار مناسبي براي فعالان در زمينه ساختمان و صنايع وابسته فراهم شده است.

وي در ادامه سخنانش با بيان اينكه يك‌ هزار هكتار زمين براي ساخت مسكن مهر در سطح استان درنظر گرفته شد، گفت: سال 88 سال پربركتي براي ساختمان‌سازي در بخش مسكن مهر خواهد بود.

استاندار مازندران با اشاره به ساخت شهر شيمي در منطقه اميرآباد گفت: تسهيلات و امكانات لازم براي سرمايه‌گذاران در اين بخش نيز فراهم مي‌شود.

وي در خصوص بازديد خود از فضاي نمايشگاه بين‌المللي مازندران اظهار داشت: فضاي امروز نمايشگاه با گذشته بسيار تفاوت دارد و اميدواريم وضعيت نمايشگاه از امروز نيز بهتر شود.

كريمي با اشاره به اينكه برگزاري نمايشگاه كار آساني نيست گفت: اين كار همت و اعتماد به نفس مي‌خواهد.

وي بر برنامه ريزي بلندمدت براي برآورده شدن منافع سرمايه‌گذاران تاكيد كرد.

استاندار در پايان به بازديد از 60 شركت حاضر در نمايشگاه ساختمان مازندران پرداخت و با مسئولان هر يك از شركت‌ها به صحبت پرداخت.

مديرعامل نمايشگاه بين‌المللي مازندران نيز گفت: تلاش داريم تا نمايشگاهي متناسب با فضاي مازندران ايجاد شود.

وي افزود: طرح توسعه‌اي نمايشگاه ظرف ‌شش ماه آينده محقق خواهد شد.

حسيني افزايش متراژ سالن نمايشگاه به 4 هزار و 600 مترمربع، احداث سالن همايش، نمازخانه، توسعه فضاي سبز و پاركينگ را از جمله اين طرح‌هاي توسعه‌اي ذكر كرد.

وي خاطرنشان كرد: سعي داريم فضاي نمايشگاه را به زيباترين فضا تبديل كنيم.

مديرعامل نمايشگاه بين‌المللي مازندران با اشاره به نمايشگاه ساختمان و صنايع وابسته مازندران تاكيد كرد: نوآوري و خلاقيت در اين صنعت بسيار زياد است و هدف از برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي استفاده بهتر از اين نوآوري‌ها است.

پنجمين نمايشگاه صنعت ساختمان و صنايع وابسته با حضور بيش از 60 شركت در محل نمايشگاه بين‌المللي مازندران واقع در قائمشهر به ‌مدت چهار روز از 24 تا 27 دي ماه برگزار شد.
شركت‌هاي حاضر در اين نمايشگاه در بخش‌هاي مختلف صنعت ساختمان فعاليت دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فاضل هوشمند 28 دي 1387
یک واحد آرین شیمی در جاده ساری به فرح آباد در روستای اسفندان چند سالی است کار می کند. از تعفن آن تا کیلومترها علی الخصوص در شب ها باید دماغت را بگیری و عبور کنی. نمیدانم آثار سوء ناشی از استنشاق مواد شیمیایی نیز وجود دارد یانه ولی به هر صورت بسیار آزار دهنده است.

اخیراً شنیده شد استاندار خوشفکر مازندران دفن یا دپوی زباله را برای تولید کمپوست در کنار دریای فرح آباد نزدیک تازه آباد در نظر گرفته است. با توجه به ترشحات بدبو و ایجاد اشمئزاز در ساکنین محل و تحت تاثیر قرار دادن ساحل دریا به شعاع یک کیلومتر و احتمال زیاد آلوده کرده دریا در اثر پساب های آلوده این زباله ها خواهشمند است از این فکرهای بکر برای این منطقه تفرجگاهی نفرمائید.

اخیراً شنیده شد بدون انجام کار کارشناسی در منطقه سوته - فرح آباد زمینی به مساحت صد هکتار برای مسکن مهر در نظر گرفته شده است. این فکر بکر استانداری که به تحریک فرماندار خوشفکر صورت گرفته است معضلاتی را برای مردم ساکن منطقه ایجاد می کند که ساکنین آینده و گذشته همه را در معرض تهدید و خطر درازمدت قرار خواهد داد. یکی نیست به این آقایان خوشفکر بگوید پدر بیامرزها مگر کار کارشناسی فقط به پیدا کردن زمین مفت آنهم با زورگویی به دستگاهها است؟ آیا این جمعیت حداقل 30 هزار نفره که می خواهید در اینجا سکنی دهید در آینده به اشتغال نیازی ندارند. ممر درآمد آنها چه خواهد بود؟ اگر به دریا چشم دوخته اید که دریا همین الآن ساکنان اطراف خودش را نیز نمی تواند تغذیه نماید. اگر به باغات و مزارع اطراف چشم دوخته اید که صاحب دارند و الزاماً باید از راه دزدی محصولات آنها را به غارت برد. اگر در فکر آوردن شهرک صنعتی هستید که زمینی مناسب برای این کار وجود ندارد. راستی وضعیت تردد مردم چه می شود؟ از ساری تا آنجا که باید از مسیر گهرباران صورت گیرد قریب به 40 کیلومتر فاصله است که اکنون حدود 8 کیلومتر آن فرعی است. آیا جاده گهرباران کشش ترافیک 30 هزار جمعیت اضافی را دارد؟ مضاعف در طرح مسکن تاکید شده است که باید این زمین در محدوده قانونی شهر باشد. چه کسی جز استاندار محترم و فرماندار عزیز می تواند تایید کند که فاصله 40 کیلومتری از شهر ساری جزء محدوده شهر محسوب خواهد شد؟ واقعاً که

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.